مزایده کامیون

مزایده کامیون

 

مزایده کامیون چیست و چگونه برگزار میشود

یکی از راه ‌هایی که با استفاده از آن می ‌توانید با قیمتی مناسب‌ تر از بازار، صاحب ماشین سنگین شوید، شرکت در مزایده خودرو سنگین است. مزایده ‎های خودرو سنگین در هر استانی به طور جداگانه و توسط ارگانهای مختلفی برگزار می‌ شوند

 

مزایده های ماشین سنگین توسط ارگان های دولتی

سازمان های دولتی و خصوصی هر ساله بخشی از ماشین های سنگین و نیمه سنگین خود را از طریق اعلام آگهی مزایده، به فروش می رسانند. برخی از این مزایدات توسط ارگان های دولتی شامل: سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، شهرداری و… برگزار می شود. سایر ارگان های خصوصی نیز قادر هستند تا اموال خود را به مزایده بگذارند.

 

مزایده وانت نیسان

همانطور که پیش ‌تر هم ذکر شد، مزایده ماشین سنگین دارای تنوع بسیاری است که از سوی ارگان‌ های مختلف یا از طریق نهادهای خصوصی انجام می‌ شود.

مزایده وانت نیسان نیز که با نام‌ های متعددی از جمله مزایده نیسان آبی، مزایده نیسان، مزایده وانت نیسان، نیسان مزایده ‌ای و مزایده نیسان دولتی شناخته شده است که انواع اگهی مزایده وانت نیسان را میتوانید در سایت مزایده خودرو مشاهده کنید

ویژگی ‌های هر وانت نیسان به همراه زمان و مکان مزایده در مشخصات هر کدام ذکر شده است که با مطالعه و بررسی، می ‌توانید در مزایده آن ‌ها شرکت کنید.

مزایده کامیون

مزایده کامیون

 

کامیون دسته ‌ای از ماشین ‌ها هستند که ابعادی بزرگتر از خودروهای معمولی دارند. این ماشین ها بسیار سنگین وزن هستند و می توانند بیش از 6 تن بار را جا به جا کنند.

از نمونه ماشین های سنگین می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کامیون تک ده تنی

کامیون جفت ده چرخ

تریلی های کفی

تریلی های حمل و نقل

کامیون نیمه سنگین چیست؟

ماشین نیمه سنگین بین خودروهای سبک و ماشین های سنگین قرار دارند. این ماشین ها حداکثر باری را که می توانند جا به جا کنند، 6 تن است.

از نمونه ماشین های نیمه سنگین می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کامیون خاور

کامیون های ایسوزو

سیلدکامیون های ایسوزو باز و بسته

کامیون های هیوندای

 

در سایت و اپلیکیشن روزانه تمام اگهی های مزایده خودرو.املاک.سیمکارت.سرمایه گذاری.ضایعات و… موجود می باشد و به صورت روزانه اگهی های مزایده به روز می شود.

برای دیدن مزایدهای دولتی به سایت یا اپلیکیشن مزایده خودرو مراجعه کنید

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

لینک های دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو