مزایده نیروی انتظامی

مزایده خودرو نیروی انتظامی

 

 

اپلیکیشن مزایده خودرو بیش از 5 سال در زمینه اطلاع رسانی مزایده های خودرو در سراسر کشور فعال است که تمامی مزایده های ارگان های دولتی مانند مزایده خودرو سپاه,مزایده خودرو نیروی انتظامی,مزایده خودرو دادگستری,مزایده خودرو مواد مخدر… و تمامی ارگان ها و شرکت های معتبر را به صورت روزانه به روز رسانی می کند

 

 

مزایده خودرو نیروی انتظامی

مزایده خودرو نیروی انتظامی

 

 

مزایده خودرو نیروی انتظامی چیست؟

 

مزایده ارگان‌های نظامی که طی آن خودروهای مازاد، کارکرده و معیوب سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و سازمان‌های وابسته مورد مزایده قرار می‌گیرند. مزایده شرکت‌های خصوصی و نیمه‌خصوصی که معمولاً شامل خودروهای کارکرده، قدیمی و مازاد می‌شود.

 

 

مزایده خودرو

 

یعنی پیشنهاد قیمت بالاتر از قیمت پایه و رقابت با سایر شرکت‌کنندگان برای مالکیت خودروی موردنظر.

علت برگزاری مزایدات ماشین این است که سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی نمی‌توانند خودروهای خود را به‌صورت مستقیم به افراد حقیقی یا عموم مردم بفروشند و برگزاری مزایده ماشین برای آن‌ها ضروری است.

 

 

مزایده خصوصی و عمومی

 

در مزایده عمومی، قیمت پایه و قیمت‌های پیشنهادی ماشین مزایده‌ای به همه اعلام می‌شود و در انتها نیز برنده مزایده را اعلام می‌کنند. همچنین امکان شرکت در چنین مزایده ای برای عموم مردم وجود دارد و شرایط شرکت در مزایده خودرو عمومی چندان پیچیده نیست.

در مزایده خصوصی، تنها افراد خاصی می‌توانند ماشین مزایده‌ای را بخرند و تنها قیمت پایه به عموم مردم اعلام می‌شود. اطلاعات شرکت‌کنندگان، نام برنده و قیمت‌های پیشنهادی نیز محرمانه باقی می‌ماند.

 

 

مزایده خودروسازان و ارگان‌های دولتی و خصوصی

در این دسته‌بندی به نوع ماشین مزایده‌ای و سازمانی که آن را برای مزایده گذاشته توجه می‌شود؛ چون شرایط خرید ماشین مزایده‌ ای از هر کدام با دیگری تفاوت‌های زیادی دارد. به عنوان مثال معمولاً ماشین‌ های مزایده ای نیروی انتظامی امکان بازدید ندارند و به‌صورت هندوانه در بسته به شما تحویل داده می‌شوند.

 

 

سخن پایانی

 

هنگامی که در مزایده شرکت کردید و قصد ارائه پیشنهاد برای خودرو را داشتید به دو نکته توجه کنید؛ اول اینکه اگر خودروی مورد مزایده نیاز به انجام تعمیرات داشت و پس از خرید مستلزم هزینه بود، این مقدار را در مبلغ پیشنهادی خود لحاظ کنید. دوم اینکه اگرچه هزینه های جانبی مانند هزینه های ثبت سند و خلافی مبلغ چشمگیری ندارند و قابل چشم پوشی هستند اما بهتر است که شما مبالغ را نیز در نظر خود داشته باشید.

 

جهت نمایش روزانه مزایدات نیروی انتظامی 1403 از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

لینک های دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

 

 

مزایده خودروی نیروی انتظامی

مزایده خودروی نیروی انتظامی

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو