مزایده موتورسیکلت

مزایده موتورسیکلت

 

اپلیکیشن مزایده خودرو بیش از 5 سال در زمینه اطلاع رسانی مزایده های خودرو در سراسر کشور فعال است که تمامی مزایده های ارگان های دولتی مانند مزایده خودرو سپاه,مزایده خودرو نیروی انتظامی,مزایده خودرو دادگستری,مزایده خودرو مواد مخدر… و تمامی ارگان ها و شرکت های معتبر را به صورت روزانه به روز رسانی می کند

 

 

مزایده موتور سیکلت

مزایده موتور سیکلت

 

 

 

مزایده موتورسیکلت چیست؟

 

موتور مزایده‌ای همان‌طور که از نامش پیداست در فرآیند مزایده به فروش می‌رسد. مزایده فرآیندی رقابتی است که در آن موتور، خودرو و برخی اجناس دیگر با قیمتی بسیار کمتر از قیمت کارخانه و بازار برای فروش پیشنهاد می‌شوند. دلیل اصلی افراد برای شرکت در فروش‌های مزایده‌ای، فاکتور حیاتی قیمت است.

 

 

نکات مهم خرید موتور مزایده ای

 

* بهتر است برای انتخاب موتور سیکلت کارکرده مدلی را انتخاب کنید که محبوب باشد. این موضوع به دلیل آن است که موتورهای دست دوم با توجه به کارکردی که دارند به مرور به خرج می افتند و بهتر است موتوری خریداری شود که لوازم آن در بازار موجود باشد.

* بهتر است در مزایدات معتبر برای خرید موتور سیکلت شرکت کنید تا دچار ضررهای مالی نشوید و بتوانید موتوری با کیفیت خریداری کنید.

* شما می توانید از یک کارشناس برای تست سلامت موتور سیکلت دست دوم هم استفاده کنید. این کارشناسان معمولا با استفاده از سایت ها و شرکت های معتبر به راحتی پیدا می شوند و با پرداخت هزینه ‌ای کم خیال شما از بابت سلامت فنی موتور سیکلت خود راحت خواهد شد.

* بهتر است از طریق اپلیکیشن ‌ها یا مراکز پلیس+۱۰ اقدام به دریافت خلافی کنید، اگر فروشنده جریمه زیادی بابت سرعت غیر مجاز شده است کمی باید نسبت به انجین موتور حساس باشید. همچنین در مورد بیمه و مدت باقی‌مانده آن نیاز است از فروشنده بپرسید زیرا تاثیر بسیاری در قیمت نهایی خواهد داشت.

 

 

قیمت دادن برای موتور سیکلت دست دوم و مزایده ای

 

برای قیمت گذاری بر روی موتور سیکلت کار کرده و مزایده ای مهم ترین نکته ساخت سال یا سن موتور سیکلت است. برای مثال موتور سیکلتی که پنج سال سن دارد قیمت متفاوتی با موتور ده سال کارکرد دارد.

مسافت طی شده با موتور سیکلت نیز نکته دیگری است که در پیشنهاد قیمت شما موثر است. متوسط کارکرد موتور سیکلت در سال حدودا ۱۰.۰۰۰ کیلومتر است و به هر میزان که بیشتر باشد موتور ارزان تر می شود.

مکانی که موتور سیکلت در آن بوده نیز مهم است. برای مثال موتوری که در بیابان و مناطق روستایی بوده قیمت متفاوتی نسبت به موتور سیکلت شهری دارد.

 

 

لینک های دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

 

 

مزایده موتور سیکلت

مزایده موتور سیکلت

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو