مزایده ضایعات

مزایده ضایعات

 

پس از آنکه ضایعات آهن در صنعت‌های مختلفی مانند ساختمان سازی، کارخانه‌ها و غیره به وجود آمد، کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف این ضایعات را در فرایند مزایده برای فروش قرار می‌دهند و طی یک اطلاعیه عمومی آن را به اطلاع افراد می‌رسانند. افرادی که  قصد شرکت در مزایده را دارند، با قبول شرایط و ارسال مدارک، در صورتی که مبلغی بالاتر از مبلغ کارشناسی شده اعلام کرده باشند و این رقم بالاترین میزان در میان رقبا باشد، می‌توانند این ضایعات را خریداری کنند

ضایعات آهن شامل چه مواردی می‌شود؟

ضایعات آهن به سه دسته فلزی، غیر فلزی و آهن تقسیمزایده ضایعات استیلم بندی می‌شوند. در این دسته از ضایعات انواع آهن، برنج، مس، آلومینیوم، سرب، روی، فولاد و غیره وجود دارد که در وب سایت‌های مختلف مزایداتی به چشم می‌خورد. این قطعات در فرایند بازیافت و با استفاده از یک کوره قوس الکتریکی به ابزارهایی باکیفیت تبدیل می‌شوند. آلومینیوم‌ها معمولا در دماهای پایین‌تری از دیگر فلزات ذوب می‌شوند و به همین دلیل هم به انرژی کمتری نیاز دارند. با بازیافت این مواد نه تنها به محیط زیست کمک زیادی می‌شود؛ بلکه در فرایند تولید یک پس انداز اقتصادی مناسبی به وجود خواهد آمد.

 

مزایده ضایعات

مزایده ضایعات

 

مزایده ضایعات معمولاً به صورت عمومی و با استفاده از روش‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

*برگزاری مزایده: مزایده ممکن است به صورت حضوری یا آنلاین برگزار شود. در مزایده حضوری، شرکت‌کنندگان در یک مکان حضور پیدا کرده و پیشنهادات خود را ارائه می‌دهند. در مزایده آنلاین، شرکت‌کنندگان می‌توانند از راه اینترنت پیشنهادات خود را ارائه کنند.

 

*قبول پیشنهادات: پس از برگزاری مزایده، پیشنهادات شرکت‌کنندگان بررسی می‌شود و کسی که بالاترین قیمت پیشنهادی را برای خرید ضایعات داده باشد انتخاب می‌شود.

 

*اطلاع رسانی: اطلاعات مربوط به مزایده به عموم اعلام می‌شود. این شامل تبلیغات در رسانه‌ها، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و سایر روش‌های ارتباطی است. شما می توانید بروز ترین مزایدات ضایعات را در اپلیکیشن مناقصه یار ببینید.

 

در سایت و اپلیکیشن روزانه تمام اگهی های مزایده خودرو.املاک.سیمکارت.سرمایه گذاری.ضایعات و… موجود می باشد و به صورت روزانه اگهی های مزایده به روز می شود.

برای دیدن مزایدهای دولتی به سایت یا اپلیکیشن مزایده خودرو مراجعه کنید

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

لینک های دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

 

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو