مزایده سپاه همدان

 مزایده خودرو سپاه در طول سال، برای فروش انواع خودرو برگزار می‎شود. سپاه به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های نیروهای مسلح در ایران به عنوان یک ارگان دولتی در حال فعالیت است. طبق قانون، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی تجهیزات و یا خودروهای سازمانی را که قصد فروش دارند، باید از طریق مزایده به فروش بگذارند. می‌دانید که سازمان‌های دولتی و غیردولتی زیادی برای انجام معاملات خود اقدام به برگزاری مزایده می‌کنند. یکی از این سازمان‌ها سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی است. طی فرآیند مزایده اشخاص حقیقی و حقوقی یا سازمان‌ها خدمات یا کالایی را به فروش گذاشته تا فردی آن را به بالاترین قیمت ممکن از آن‌ها بخرد و برنده مزایده شود.

مزایده سپاه همدان

مزایده سپاه همدان

نحوه شرکت در مزایدات سپاه

همان گونه که گفته شد مزایدات سپاه در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلفی اعم از خودروهای سبک و سنگین، موتور سیکلت، ضایعات و ….. صورت می‌گیرد. برای این که کالایی در سپاه به مزایده گذاشته شود ابتدا باید توسط کارشناس مورد بررسی قرار گرفته و قیمت‌گذاری شود. سپس اطلاعیه برگزاری مزایده سپاه در سایت‌های مربوط گذاشته شده و افراد از زمان و مکان دقیق مزایده باخبر می‌شوند. کالایی که توسط سپاه به مزایده گذاشته می‌شود در نهایت به فردی فروخته خواهد شد که بالاترین قیمت را پیشنهاد کند. در واقع برنده مزایده کسی است که کالا را به بیشترین قیمت ممکن بخرد.

تعیین برنده مزایده خودرو سپاه

اعلام قیمت پیشنهادی به صورت حضوری یا غیر حضوری است. در مزایدات خودرو سپاه به صورت حضوری، اعلام قیمت‌ها شفاهی هستند تا در یک بازه زمانی به کسی که بالاترین قیمت را پیشنهاد می‌دهد، خودرو واگذار شود. در مزایده غیر حضوری قیمت پیشنهادی در پاکت‌های مخصوص گذاشته می‌شوند و برای مزایده گذار ارسال می‌شود. اگر جزو افراد خوش شانس باشید و قیمت پیشنهادی شما مورد تایید مزایده گذار واقع شود، برنده مزایده معرفی خواهید شد. در یک مدت زمان تعیین شده باید مابقی مبلغ خودرو را واریز کرده تا خودرو به شما تحویل داده شود. در صورت ‌عدم همکاری، خودرو به نفر دوم واگذار می‌شود و همچنین مبلغ پرداختی اولیه به عنوان تضمین به شما بازگردانده نمی‌شود. پس از تکمیل پرداخت، سند قطعی به نام شما صادر می‌شود و پس از آن می‌توانید از خودرو استفاده کرده و یا آن را به فروش برسانید.

مدارک مورد نیاز برای شماره‌گذاری خودروی مزایده‌ای

“بعد از برنده شده در مزایده ماشین با حضور در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور می‌توانید برای پلاک کردن خودرو اقدام کنید.

“متقاضی باید مدرک احراز هویت شناسنامه یا کارت ملی یا گواهینامه یا گذرنامه معتبر به همراه داشته باشد.

“ارائه کارتکس تنظیم شده توسط مرجع مزایده‌گذار

“مدرک سکونت مالک

چجوری از اگهی مزایده خودرو سپاه با خبر شویم

سایت و اپلیکیشن مزایده خودرو این فرصت را برای شما فراهم کرده روزانه بروز ترین اگهی ها را به اشتراک میگذارد و در قسمت توضیحات اگهی به صورت کامل شرایط و ساعات جلسات و مشخصات خودرو از صفر تا صد به صورت کامل توضیح داده شده و سایت مزایده خودرو چت پشتیبانی 24 ساعت دارد برای راهنمایی از ثبت نام مزایده خودرو به صورت کامل جوابگو مشترکین سایت است

 

مزایده خودرو تویوتا سپاه

مزایده خودرو تویوتا سپاه

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو