مزایده سایپا 1403

مزایده سایپا 1403+فیلم

مزایده از کلمه ازدیاد می‌آید و هرجا این کلمه را مشاهده کرده‌اید، بدانید که ارگان، سازمان یا شرکتی کالای مازاد خود را با قیمت پایه برای فروش گذاشته و برای خرید این کالا باید قیمتی را بالاتر از آن اعلام کنید. البته در اکثر موارد شما تنها شرکت‌کننده نیستید و ممکن است سایرین قیمتی را اعلام کنند که از پیشنهاد شما بالاتر است و برنده شوند.

مزایده سایپا 1403

مزایده سایپا 1403

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

چند نکته درباره مزایده خودرو سایپا:

اگر برنده مزایده خودرو شدید، مبلغ سپرده شما به عنوان ضمانت خرید خودرو نزد سایپا باقی مانده و شما باید مبلغ پیشنهادی‌ خود را به صورت کامل پرداخت کنید.
برای مثال اگر قیمت پیشنهادی شما ۹۰ میلیون تومان باشد و ۴ میلیون تومان نیز به عنوان سپرده پرداخت کرده باشید، برای تکمیل وجه باید همان ۹۰ میلیون تومان را واریز کنید.
در صورتیکه برنده مزایده خودرو شوید، در مدت تعیین شده برای تکمیل وجه اقدام نکنید. مبلغ سپرده شما به نفع شرکت، ضبط می‌شود.

 

قوانین مزایده خودرو سایپا:

طبق قوانین مزایده سایپا، بعد از فروش خودرو به برنده مزایده، خریدار خودرو مزایده‌ای حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.
فرد باید ریسک همه ریسک‌های آینده را به جان بخرد.

اگر مشتری پس از تحویل گرفتن خودرو متوجه مشکلاتی از جمله کسری قطعه، خرابی قطعه، ایرادات فنی، ایرادات بدنه، کمبود تجهیزات و هر ایراد جدیدی شدید، سایپا هیچ مسئولیتی برای پاسخگویی به مشتری ندارد.

در زمان مزایده سایپا، کارشناسان این شرکت، نواقص را بصورت کلی بیان می‌کنند و هیچوقت همه ایرادات یا ریز مشکلات خودرو را اعلام نمی‌کنند. پس باید مراقب این نکته مهم نیز باشید. ضمن اینکه سایپا صراحتا اعلام کرده است که این شرکت، مسئولیتی برای رفع ایرادات عنوان شده یا حتی ایرادات عنوان نشده، ندارد!
اگر برنده مزایده خودرو شدید و از طرف سایپا به شما خبر داده شد که خودروی‌ شما آماده تحویل است، حداکثر ظرف یک هفته برای تحویل گرفتن خودرو فرصت دارید. در غیر اینصورت باید جریمه تاخیر را بصورت روزانه پرداخت کنید. این جریمه صرفا برای هزینه نگهداری خودرو در پارکینگ است.

میزان کارکرد اعلام شده برای خودروهای مزایده سایپا، ممکن است نادرست باشد. بنابراین در صورت عدم انطباق کارکرد اعلامی توسط سایپا با کارکرد واقعی خودرو، مسئولیتی برعهده سایپا نبوده و برنده مزایده نیز حق اعتراض نخواهد داشت.
اگر اعتبار بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو به پایان رسیده باشد، تمدید بیمه‌نامه و همچنین پرداخت جریمه دیرکرد بیمه، برعهده برنده مزایده است.

مزایده های برگزار شده سایپا

مزایده های برگزار شده سایپا

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

شرایط تحویل خودرو:

خودروهای مزایده سایپا، بدون گارانتی و بدون کارت طلایی تحویل برندگان مزایده می‌شوند.
به علت توقف طولانی مدت خودروهای مزایده‌ای در پارکینگ‌های روباز، امکان فرسودگی برخی قطعات خودرو مانند لاستیک، باتری‌ها، لوازم مصرفی و … وجود دارد.
بنابراین برنده مزایده باید این شرایط را بپذیرد و سایپا نیز هیچ مسئولیتی برای برطرف کردن این مشکلات، برعهده نمی‌گیرد.
خودروهای مزایده سایپا، خاموش تحویل مشتری می‌شوند و ممکن است بدون بنزین باشند.
سایپا هیچ مسئولیتی برای انتقال خودروهای مزایده‌ای به خارج از پارکینگ ندارد و انجام این کار، تماما برعهده برنده مزایده خواهد بود.
خودروهای مزایده‌ای ممکن است کمبود قطعات یا لوازم داشته باشند.

چگونه از اگهی مزایده با خبر شویم؟

سایت و اپلیکیشن مزایده خودرو این فرصت را برای شما فراهم کرده روزانه بروز ترین اگهی ها را به اشتراک میگذارد و در قسمت توضیحات اگهی به صورت کامل شرایط و ساعات جلسات و مشخصات خودرو از صفر تا صد به صورت کامل توضیح داده شده و سایت مزایده خودرو چت پشتیبانی 24 ساعت دارد برای راهنمایی از ثبت نام مزایده خودرو به صورت کامل جوابگو مشترکین سایت است

تبلیغات

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو