مزایده خودرو

مزایده خودرو

مزایده خودرو چیست ؟

مزایده خودرو ، به نوعی از معامله گفته می‌شود که در ابتدا فروشنده حداقل قیمتی را که حاضر است ماشین خود را بفروشد اعلام می‌کند. سپس خریدار خودرو در صورت تمایل، قیمتی بالاتر از قیمت نهایی خودرو را جهت خرید پیشنهاد می‌کنند. در نهایت ماشین مزایده ای به پیشنهاد‌ دهنده بالاترین قیمت فروخته می شود. در این نوع معامله برای آنکه خودرو با مناسب ترین قیمت (نه گرانترین و یا ارزانترین) معامله شود، برنده مزایده خودرو یا خریدار باید فقط مبلغی معادل بالاترین قیمت قبل از مبلغ پیشنهادی خود به اضافه مقدار پله افزایش را بپردازد

مزایده خودرو

مزایده خودرو

برای دیدن مزایدهای دولتی به سایت یا اپلیکیشن مزایده خودرو مراجعه کنید

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

لینک های دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

چند نکته درباره مزایده خودرو…

برای اینکه بتوانید در مزایده خودرو پیروز میدان شوید باید اطلاع دقیقی از قیمت پایه خودرو و قیمت خودرو در بازار آزاد داشته باشید. دلیل این امر آن است که خودروهایی که به مزایده گذاشته می‌شوند قیمت آن‌ها باید پایین‌تر از قیمت بازار آزاد باشد زیرا در غیر این صورت نیازی به شرکت در مزایده نخواهید داشت و می‌توانید خودروی مورد نظر خود را از بازار آزاد تهیه کنید. همچنین قیمت این خودروهای مزایده‌ای باید بیشتر از قیمت پایه خودرو باشد تا پیشنهاد شما مورد قبول واقع شود. درنتیجه قیمت پیشنهادی برای خرید خودرو مزایده‌ای باید بیشتر از قیمت پایه خودرو و کمتر از قیمت خودرو در بازار آزاد باشد.

نکته مهم دیگری که باید در هنگام اعلام قیمت پیشنهادی در مزایده خودرو به آن توجه داشته باشید این است که این موضوع را در نظر بگیرید که اگر خودرو شما دچار نقص فنی باشد باید پس از برنده شدن در مزایده مبلغی را جهت رفع نقص آن پرداخت کنید. پس حتماً هنگام اعلام قیمت پیشنهادی هزینه‌های مربوط به تعمیرات را نیز در نظر بگیرید.

یکی از نکات کلیدی شرکت در مزایده خودرو که از وارد شدن ضرر و زیان‌های مالی به فرد متقاضی جلوگیری می‌کند این است که پس از کسب اطمینان کامل از شرایط و توانایی مالی خود نسبت به شرکت در مزایده و اعلام قیمت پیشنهادی اقدام کند زیرا پس از برنده شدن در مزایده چنانچه ظرف مدت یک هفته نسبت به واریز کل وجه پیشنهادی اقدام نکنید وجه پیش پرداخت شما توسط دولت ضبط می‌گردد و خودرو به نفر دوم فروخته خواهد شد.

توجه داشته باشید که برای شرکت در مزایده و انتخاب خودروی مناسب لازم است که با انواع مدل‌ها، برندها و ویژگی‌های خودروهای مختلف آشنایی کامل داشته باشید.

پیش از اعلام قیمت پیشنهادی و شرکت در مزایده تعیین کنید که میزان بودجه در نظر گرفته شده برای خرید خودرو چه میزان است و شما تا چه مبلغی می‌توانید برای خرید خودرو پرداخت کنید.

 

در سایت و اپلیکیشن روزانه تمام اگهی های مزایده خودرو.املاک.سیمکارت.سرمایه گذاری.ضایعات و… موجود می باشد و به صورت روزانه اگهی های مزایده به روز می شود.

برای دیدن مزایدهای دولتی به سایت یا اپلیکیشن مزایده خودرو مراجعه کنید

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

لینک های دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو