مزایده خودرو مواد مخدر

مزایده خودرو مواد مخدر

 

مزایده خودروهای توقیفی بخشی از جریان مزایدات خودرو است که در کشور صورت می گیرد. در این فرایند خودروهایی که امکان خرید و فروش مستقیم ندارند؛ وارد فرایند مزایده می شوند و به صورت تکی یا یک جا فروخته می شوند. مراحل مزایده خودرو مواد مخدر زیر نظر نهادهای نظارتی مانند سازمان صنعت و معدن و تجارت و بازرسی کل کشور و قوه قضاییه صورت می گیرد و قیمت گزاری اموال مزایده نیز توسط کارشناس رسمی دادگستری انجام می شود.

 

فروش خودروهای مزایده ای مواد مخدر کمک می کند تا در کنار به روز رسانی پارکینگ مراکز نگهداری این خودروها، از ضایع شدن اموال عمومی نیز جلوگیری شود. اموال و دارایی مرتبط با قاچاقچی ها، شامل انواع ملک یا وسایل نقلیه و دیگر اموال توقیف شده از آن ها است که توسط کارشناس مورد نظر، قیمت گذاری می شود و وارد فرایند مزایده شده و به فروش گذاشته می شود و وجه به دست آمده از فروش این اموال هم بر اساس قانون به حساب خزانه دولت واریز خواهد شد.

 

زمانی که خودرو یا خودروهایی برای جابجایی و حمل مواد مخدر استفاده می شوند؛ بر اساس ماده 30 قانون مبارزه با موارد مخدر به سود دولت ضبط شده و با تایید ستاد در خدمت سازمان کشف کننده قرار می گیرد. این خودروها باید بر اساس ویژگی هایی که ستاد تعیین می کند مورد استفاده قرار بگیرد که مزایده خودروهای توقیفی یکی از این موارد است.

 

برای دیدن بیشتر اگهی های مزایده خودرو مواد مخدر و اطلاع بیشتر انواع مزایدات به سایت مزایده خودرو مراجعه کنید

مزایده خودرو مواد مخدر

مزایده خودرو مواد مخدر

 

در سایت و اپلیکیشن روزانه تمام اگهی های مزایده خودرو.املاک.سیمکارت.سرمایه گذاری.ضایعات و… موجود می باشد و به صورت روزانه اگهی های مزایده به روز می شود.

برای دیدن مزایدهای دولتی به سایت یا اپلیکیشن مزایده خودرو مراجعه کنید

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

لینک های دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو