مزایده خودرو دولتی

در مزایده خودرو دولتی انواع خودروهای خصوصی، دولتی و خودروهای ارگان‌های مهم دولتی نظیر کلانتری، راهنمایی رانندگی و … به فروش می‌رسد. کلیه این خودروها دارای شرایط فروش خاصی هستند. برای شروع مزایده خودرو شرکت‌ها و ارگان‌های برگزار کننده مزایده آگهی‌های مربوط به مزایده را در سایت‌ها و روزنامه‌های معتبر درج می‌کنند

تعریف ساده ای از مزایده خودرو: 

*مزایده خودرو طرحی است که از جانب نهادها یا ارگان‌های دولتی به منظور فروش خودروهایی که امکان فروش مستقیم آن‌ها وجود ندارد. لازم است عنوان کنیم که در مزایده خودرو انواع و اقسام خودرو از جمله تصادفی، اوراقی، کارکرده و صفر به فروش می‌رسند

 چجوری اگهی مزایده خودرو دولتی پیداکنیم؟

*برای پیدا کردن مزایده باید در سایت مزایده خودرو مراجعه کنید انواع مزایدها در سایت مزایده خودرو هست و با یک جستجو ساده از وبسایت مزایده خودرو دولتی اگهی مورد نظر خودرو را پیدا کنید.و اطلاعات خودرو از قیمت.ظاهر خودرو ومدارک اسناد خودرو مطلع شوید و در صورت اطمینان ثبت نام کنید

مزایده خودرو دولتی

مزایده خودرو دولتی

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

ثبت‌نام درسایت مزایده خودرو دولتی:

*پس از انتخاب مزایده‌ای که مورد توجه شماست، باید به سایت یا محل برگزاری مزایده مراجعه کنید و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید. در این فرم، ممکن است اطلاعات شخصی، شناسنامه، شناسه ملی، آدرس و شماره تماس شما خواسته شود.

شرکت در مزایده دولتی:

*پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام و تأیید اطلاعات، می‌توانید در مزایده شرکت کنید. در روز مزایده، به محل برگزاری رفته و پیشنهاد خود را برای خودرو ارائه دهید. پس از ارائه پیشنهاد‌ها، برنده مزایده تعیین می‌شود و باید مبلغ نهایی خودرو را پرداخت کنید.

*به هیچ وجه بدون اطلاع کامل از شرایط برگزاری مزایده و محل آن و قیمت در نظر گرفته شده برای خودرو اقدام به ثبت نام در مزایده مربوطه نکنید.

*جهت ارائه مدارک موردنیاز برای ثبت نام در مزایده خودرو حتماً مدارک قانونی و معتبر ارائه دهید. عدم ارائه مدارک قانونی و معتبر به منزله زیر پا گذاشتن قوانین خواهد بود و مجازات در پی خواهد داشت.

مزایده خودرو دولتی

مزایده خودرو دولتی

مدارک های ثبت نام در مزایده خودرو دولتی:

*دارا بودن سن قانونی(بالای ۱۸ سال)

*ارائه کارت ملی به همراه اطلاعات شخصی معتبر

*پرداخت وجه تضمین که عموماً ۱۰ درصد از قیمت پایه در نظر گرفته شده برای خودروی مورد نظر است.

 

تمام خودروهای سواری، وانت، ماشین سنگین، اتوبوس، کامیون، موتورسیکلت و … را می‌توانید بر حسب سلیقه و میزان بودجه خود از میان آگهی‌های مزایده دولتی پیدا کنید.

مهم است که قبل از شرکت در مزایده، شرایط و قوانین مزایده را به دقت مطالعه کنید و از صحت و کامل بودن اسناد ثبت‌نام خود اطمینان حاصل کنید.

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

لینک های دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو