مزایده خودرو توفیقی

مزایده خودرو توفیقی

در کنار خرید و فروش خودروهای معمولی در سطح بازار، نوعی دیگری از خودروها که به صورت متفاوت به فروش می‌رسند، خودروهای توقیفی هستند. همانطور که از نام آن‌ها پیداست، این خودروها توسط سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به دلایل متفاوت توقیف شده‌اند و از آنجا که پارکینگ‌هایی که خودروهای توقیفی را نگهداری می‌کنند، محدود هستند، این خودروها توسط سازمان مربوطه در مزایده به فروش گذاشته می‌شوند، تا علاوه بر اینکه ماشین در پارکینگ کمتر آسیب ببیند، فضا برای نگهداری سایر خودروهای توقیفی فراهم شود.

دسترسی به آگهی مزایده خودرو توقیفی و مواد مخدر

یکی از دلایلی که باعث استقبال از مزایده خودروهای توقیفی و مواد مخدر می‌شود، این است که خودروها با قیمت بسیار پایین‌تر از سطح بازار به فروش می‌رسند. از این رو، شرکت کنندگان بسیاری تلاش می‌کنند تا در مزایده ثبت نام و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند.

مزایده خودرو توقیفی دولتی

مزایده خودرو توقیفی دولتی

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

 

برای ثبت نام در مزایده خودروهای توقیفی و مواد مخدر اولین قدم این است که نسبت به برگزاری مزایده مطلع شوید. طبق قانون هر سازمان، شرکت و ارگانی که قصد برگزاری مزایده را دارد، باید اطلاع‌رسانی را در روزنامه‌های کثیرالانتشار انجام دهد. اما دسترسی آسان به اینترنت باعث شده است تا آگهی‌های مربوط به مزایدات در سایت‌های رسمی نیز منتشر شوند. از این طریق کاربران می‌توانند سریع‌تر نسبت به انتشار آگهی مطلع شوند

 

تعیین قیمت پیشنهادی

برای رسیدن به قیمت پیشنهادی مناسب جهت خرید خودرو توقیفی و مواد مخدر در مزایده، بهتر است خودرو را از نزدیک بازدید کنید. مشاهده خودرو از نزدیک فرصتی است تا با عیوبی که خودرو در قسمت بدنه دارد بیشتر آشنا شوید. گرچه نمی‌توان از مشکلات فنی خودرو اطلاعات دقیقی به دست آورد، اما دیدن ظاهر خودرو نیز می‌تواند در قیمت‌گذاری بسیار تاثیرگذار باشد اطلاعات مربوط به زمان و مکان مزایده‌ها در سایت مزایده خودرو به صورت کامل اعلام می‌شود. در قسمت توضیحات آدرس زمان برگزاری مزایده و جزییات خودرو به صورت کامل توضیح داده می شود

مزایده خودرو توقیفی

مزایده خودرو توقیفی

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

دلایل توقیف خودرو 

توقیف خودرو به علت عدم پرداخت مهریه

مهریه از دیونی است که مرد باید پرداخت کند و بیشتر زوج ها یا توانایی پرداخت مهریه را ندارند ویا با داشتن توانایی لازم برای پرداخت مهریه ازپرداخت مهریه امتناع می کنند  و به همین دلیل امروزه توقیف و مزایده خودرو برای مهریه یک امر عادی است .

توقیف خودرو به علت بدهی 

گاهی برخی افراد به علت معاملاتی که انجام می دهند مجبور به گرفتن تسهیلات  از بانکها می شود  در صورتی که  فرد مقروض به تعهدات خود عمل نکند بانک می تواند در خواست توقیف اموال و یا خودروشخص را به مراجع قضایی بدهد تا بتواند از این روش با اجرای مزایده خودرو به حق خود برسد .

توقیف خودرو به علت چک برگشتی 

گاهی افرادی در قالب چک هایی که صادر کرده اند به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به پرداخت مبلغ چک نمی کنند در این صورت  دارنده چک می تواند برای اینکه به پول خود برسد در خواست توقیف اموال  ازجمله خودروشخص بدهکار را به دادگاه بدهد و با مزایده و فروش خودرو به پول خود برسند .

مزایده خودرو توقیفی مزایده خودرو

مزایده خودرو توقیفی مزایده خودرو

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو