مزایده خودرو ارتش1403

مزایده خودرو ارتش1403

اپلیکیشن مزایده خودرو بیش از 5 سال در زمینه اطلاع رسانی مزایده های خودرو در سراسر کشور فعال است که تمامی مزایده های ارگان های دولتی مانند مزایده خودرو سپاه,مزایده خودرو نیروی انتظامی,مزایده خودرو دادگستری,مزایده خودرو مواد مخدر… و تمامی ارگان ها و شرکت های معتبر را به صورت روزانه به روز رسانی می کند.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت مزایده خودرو در تمامی مزایدات از سراسر کشور شرکت کنید و خودروی مورد نظر خود را بامناسب ترین قیمت خریداری کنید.

درادامه مطلب با خواندن این مقاله با مزایدات خودرو ارتش در سراسر کشور اشنا می شوید پس باما همراه باشید.

 

نمونه مزایدات خودرو1403
مزایده ارتش 1403

مزایده ارتش 1403

مزایده ارتش

مزایده ارتش

 

 ارتش

 

یکی از بخش های مهم ارتش کشور، نیروی زمینی آن است که به اختصار نزاجا نامیده می شود. این بخش درواقع مهم ترین نیروی زیرمجموعه ارتش جمهوری اسلامی است که به عنوان بزرگترین سازمان رزمی در نیروهای مسلح ایران به شمار می رود. این سازمان به دنبال فعالیت های اقتصادی خود، مزایدات و مناقصات متعددی را برگزار می کند که یکی از آنها مزایده خودرو ارتش است. در ادامه این مقاله از مجله مناقصه یار همراه ما باشید تا با این موضوع بیشتر آشنا شویم.

 

 

نیروی زمینی ارتش

 

  وظیفه نیروی زمینی ارتش کشور، حفظ حاکمیت ارضی و حفاظت از مرزهای سرزمینی ایران راست. تاریخچه شکلگیری نیروی زمینی در ایران، به دوران مادها مربوط می شود و شکل کنونی نیروی زمینی در قالب یک ارتش کلاسیک، در دوره رضاشاه پهلوی تاسیس شد.

 

نمونه مزایدات خودرو1403
مزایده نیروی هوایی ارتش

مزایده نیروی هوایی ارتش

مزایده خودرو نیروی زمینی ارتش

مزایده خودرو نیروی زمینی ارتش

 

مزایده خودرو ارتش

 

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، مانند دیگر نهادهای دولتی و خصوصی، انواع مناقصات و مزایدات متنوع را با هدف همکاری بیشتر و بهتر با دیگر سازمان ها و ایجاد شفافیت مالی بیشتر برگزار می کند. برای این کار ارتش، یک فراخوان عمومی را در وب سایت ها مانند وبسایت مناقصه یار منتشر می کند. در مزایده نیز کسی که بیشترین قیمت را پیشنهاد کند،برنده است.

 

انواع مزایدات ارتش

مزایده خودرو ارتش نیز عمدتا در حوزه هایی مانند مزایده خودروهای سبکو سنگین و قطعات خودرو، مزایده انواع جرثقیل، مزایدات قطعات نو و خارج از رده خودرویی، مزایده بولدوزر، کاترپیلار و غیره برگزار می شود.

اگر به دنبال مزایدات جدید هستید و می خواهید مزایدات خودرو را به طور روزانه دنبال کنید به وبسایت مزایده خودرو مراجعه کنید یا از طریق لینک زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

 

مزایده خودرو ارتش 1403

مزایده خودرو ارتش 1403

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو