مزایده خودروهای لیزینگی

لیزینگ خودرو چیست؟

مزایده خودروهای خارجی

مزایده خودروهای خارجی

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

لیزینگ خودرو به معنای نوعی روش خرید اقساطی خودرو است که افرادی که معمولاً توانایی پرداخت هزینه خرید خودرو به‌صورت یکجا را ندارند، از آن استفاده می‌کنند. معمولاً تعداد اقساط در لیزینگ خودرو زیاد است و به‌همین دلیل سود زیادی هم روی اقساط کشیده می‌شود.

در لیزینگ خودرو نوعی قرارداد میان مالک و مستأجر منعقد می‌شود که در آن قیمت نهایی خودرو، تعداد، سررسید و نحوه پرداخت اقساط درج می‌شود. البته برای تملیک خودرو توسط مستأجر، یک سری شروط نیز در قرارداد قید می‌شود که هر شرکت شرایط خاص خود را دارد.

تفاوت خرید اقساطی و لیزینگ خودرو

در خرید اقساطی باید علاوه‌بر ارائه چک یا سفته هنگام خرید، یک یا چند ضامن معتبر نیز داشته باشید. پس‌از واریز پیش‌پرداخت، خودرو به شما تحویل داده شده و سند آن به‌ نامتان ثبت می‌شود. البته تعیین مبلغ پیش‌پرداخت در این روش به‌صورت منعطف انجام می‌شود.

در خرید خودرو لیزینگی برای تحویل‌ گرفتن خودرو نیازی به ضامن ندارید. اما ممکن است پس‌ از واریز پیش‌پرداخت صاحب خودرو نشوید و خودرو تا زمان پرداخت آخرین قسط و عمل به تعهدات درج‌ شده در قرارداد، در رهن شرکت لیزینگ باقی بماند. همچنین میزان سود اقساط در این دو روش با یکدیگر تفاوت دارد.

انواع روش‌های خرید خودرو لیزینگی

لیزینگ خودرو در ایران به دو روش اجاره به شرط تملیک و سند زدن با اخذ چک و سفته انجام می‌شود که در هردو روش معمولاً 50 درصد مبلغ خودرو به‌عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود.

مزایده خودروهای لیزینگی ایران خودرو

مزایده خودروهای لیزینگی ایران خودرو

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

بهترین شرکت‌‌های لیزینگ خودرو (دولتی)

لیزینگ ایران‌خودرو

یکی از نخستین شرکت‌های لیزینگ خودرو دولتی است و قراردادهای لیزینگ آن به‌صورت اجاره به شرط تملیک منعقد می‌شوند. این شرکت علاوه‌بر خودروهای سواری صفر و کارکرده ‌ایران‌خودرو، خودروهای سنگین، املاک، تجهیزات، ماشین‌آلات تولیدی و کشاورزی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، لوازم‌خانگی و انواع کالای دیجیتال را لیزینگی واگذار می‌کند.

لیزینگ رایان سایپا

زمینه فعالیت شرکت لیزینگ رایان سایپا مشابه لیزینگ ایران‌خودرو است، با این تفاوت که خودروهای صفر و کارکرده‌ای که توسط آن واگذار می‌شوند، محصول سایپا هستند. این شرکت آپشن‌های خودرو، مواد اولیه صنعتی و قطعات یدکی خودرو را نیز به‌صورت لیزینگی واگذار می‌کند.

لیزینگ ملت

لیزینگ خودرو بانک ملت علاوه‌بر محصولات دو خودروساز داخلی، خودروهای خارجی مثل سانتافه را نیز به‌صورت لیزینگی واگذار می‌کند. تعداد اقساط در فروش لیزینگی خودرو توسط این شرکت، حداکثر معادل عمر مفید آن خواهد بود.

لیزینگ پارسیان

این شرکت علاوه‌بر خودرو لیزینگی، انواع کالای بادوام، محصولات حوزه بهداشت و سلامت، تجهیزات کامپیوتری و مخابراتی، محصولات ناوگان حمل‌ونقل و ماشین‌آلات صنعتی و کشاورزی را نیز در لیست خود دارد.

لیزینگ پاسارگاد

این شرکت بیشتر بر لیزینگ ماشین‌آلات صنعتی، کشاورزی و تجهیزات صنعت نفت و گاز تمرکز دارد و امور پیمانکاری پروژه‌های عمرانی را نیز برعهده می‌گیرد.

برنامه مزایده خودرو

برنامه مزایده خودرو

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

مزایای لیزینگ

  • خرید خودرو بدون داشتن نقدینگی زیاد و پرداخت تدریجی هزینه خودرو در بلندمدت

  • مدیریت بهتر منابع مالی

  • شرایط قسط‌بندی اکثر شرکت‌های لیزینگ خودرو منعطف است و می‌توانید طرحی که با شرایط شما همخوانی دارد را انتخاب کنید

  • تحویل خودرو در کوتاه مدت (غالباً)

  • افزایش ارزش خودرو در زمان پرداخت اقساط که درنهایت باعث می‌شود از خرید لیزینگی هم سود کنید

معایب لیزینگ

  • قیمت تمام‌شده خودرو لیزینگی پس از اتمام اقساط، بیشتر از قیمت آن در حالت عادی است.

  • تا قبل از پایان اقساط، مالک تمام و کمال خودرو نیستید.

  • در خرید لیزینگی خودرو برخی از هزینه‌ها مثل بیمه بدنه اجباری به شما تحمیل می‌شود.

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو