مزایده خودرودادگستری

مزایده خودرو دادگستری

مزایده در واقع، نوعی از معامله و فروش اموال منقول و غیر منقول شخصیت حقوقی یا حقیقی است  که با ساز و کاری حقوقی و شرایطی مطابق قانون وارد فرایند اجرا می‌شود. در زمینه برگزاری انواع مزایدات، وزارت دادگستری با استفاده از نماینده رسمی خود بها و قیمت پایه مزایده را تعیین می‌کند و خریداران با رعایت تشریفات قانونی هر کدام قیمت پیشنهادی خود برای اموال مورد نظر را ارائه می‌کنند. سپس فروشنده (شخص حقیقی یا حقوقی) با بررسی قیمت‌‌های پیشنهادی، اقدام به انتخاب بالاترین قیمت پیشنهاد شده به عنوان خریدار می‌کند. در واقع با فرایند مزایده، اموالی که دارای تقاضای خرید زیادی است و از جنبه‌های مختلف، زمینه ساز منفعت مادی است  در یک فضای عادلانه و با نظارت قانون و ارگان‌های مختلف وارد جریان فروش می‌شود. در فرایند مزایده دادگستری بر خلاف فرایند مناقصه بالاترین قیمت پیشنهادی به عنوان برنده مزایده انتخاب خواهد شد و اموال مربوطه با سپری شدن روند حقوقی و مالی در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.

مزایدات دادگستری عمدتا در حوزه‌های مختلفی مانند مزایده فروش خانه، مغازه، خودروی سواری، فروش زمین و غیره انجام می‌گیرد.برای اطلاع از اگهی های مزایده خودرو دادگستری به سایت یا اپلیکیشن مزایده خودرو مراجعه کنید

 

در سایت و اپلیکیشن روزانه تمام اگهی های مزایده خودرو.املاک.سیمکارت.سرمایه گذاری.ضایعات و… موجود می باشد و به صورت روزانه اگهی های مزایده به روز می شود.

برای دیدن مزایدهای دولتی به سایت یا اپلیکیشن مزایده خودرو مراجعه کنید

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

لینک های دانلود اپلیکیشن مزایده خودرو

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

مزایده خودرودادگستری

مزایده خودرودادگستری

 

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو