مراحل قیمت‌گذاری خودرو در مزایده

مراحل قیمت‌گذاری خودرو در مزایده+فیلم

مزایده گزار می‌تواند هر سازمان یا ارگانی باشد و خودروی مورد مزایده نیز می‌تواند جزو خودروهای سبک یا سنگین باشد. برای معرفی خودرو جهت شرکت در مزایده، ابتدا باید یک کارشناس خودرو را بررسی کرده و قیمت‌گذاری کند. قیمتی که توسط کارشناس تعیین می‌شود، قیمت پایه است که خریدار باید قیمت پیشنهادی خود را بالاتر از آن در نظر بگیرد. همچنین اگر ایراداتی در خودرو وجود داشته باشد، کارشناس آن‌ها را در یک لیست تنظیم خواهد کرد.

مراحل قیمت‌گذاری خودرو در مزایده

مراحل قیمت‌گذاری خودرو در مزایده

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

قیمت ماشین‌های مزایده‌ای معمولاً به عوامل مختلفی مثل مدل، سال ساخت، وضعیت فنی، و تجهیزات مرتبط بستگی دارد. برای دانستن قیمت دقیق، بهتر است به سایت‌ مزایده خودرو یا اپلیکیشن مزایده خودرو مراجعه کنید.

قیمت ماشین در مزایده معمولاً بر اساس پیشنهادهای دریافتی از شرکت‌کنندگان تعیین می‌شود. فرآیند مزایده اغلب به صورت تدریجی ادامه پیدا می‌کند، و شرکت‌کنندگان به تدریج پیشنهادات خود را افزایش می‌دهند.

قیمت نهایی ماشین در مزایده به توافق نهایی بین فروشنده و خریدار (برنده مزایده) بستگی دارد. این فرآیند ممکن است با توجه به شرایط مزایده و مشخصات ماشین متفاوت باشد

قیمت خودرو در سایت مزایده خودرو

قیمت خودرو در سایت مزایده خودرو

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

قیمت ماشین در مزایده به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله وضعیت فنی، سال تولید، کیلومتراژ، و امکانات. در مزایده، مشتریان به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند و بالاترین پیشنهاددهنده به عنوان خریدار انتخاب می‌شود.

قیمت نهایی ماشین در مزایده بر اساس تناوب پیشنهادات مزایده‌گذاران تعیین می‌شود. این فرآیند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که دیگر پیشنهادات افزایش نیابند.

کاهش قیمت پایه مزایده

در مورد کاهش قیمت پایه، حداکثر سه بار قابل انجام است. در دور اول کارشناس رسمی دادگاه قیمت را تعیین می کند. در صورت عدم فروش در این فاز، فاز دوم با قیمتی کمتر از اولیه انجام می شود. در آینده در صورت عدم فروش به مرحله سوم می رسیم و در این مرحله کاهش قیمت نامحدود خواهیم داشت.

روش برای فرآیند های ملکی کمی متفاوت است. در واقع تعداد تکرار فرآیند بسته به شرایط آگهی و موافقت افراد متفاوت است. گاهی اوقات کل فرآیند می تواند یک مرحله را طی کند و ملک به فروش نرسد. در این صورت افراد می توانند از روش های دیگری استفاده کنند. از طرفی گاهی می بینیم که این فرآیند بیش از سه مرحله را طی می کند.

با روش برگزاری مجدد، قیمت پایه درصدی کاهش می یابد. برای دور دوم تاریخ جدیدی تعریف می شود و مراحل فرآیند مانند قبل طی می شود و در صورت عدم فروش ملک در این فاز وارد فاز سوم می شود.

تبلیغات

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو