شرکت در مزایده دولتی

شرکت در مزایده دولتی+فیلم

مزایده به عنوان راهکاری رقابتی برای ارائه کالا یا خدمات است که امکان فروش آنها را به بیشترین قیمت ممکن فراهم می‌کند. از طرفی استفاده‌کنندگان از این کالاها و خدمات، آن را به قیمت دلخواه در اختیار دارند.

شرکت در مزایده دولتی

شرکت در مزایده دولتی

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

مزایده چه شرایطی دارد؟

از نظر حقوقی نیز مزایده همان مراحل، اقدامات و تشریفات قانونی است تا کالا یا خدماتی به بالاترین قیمت ممکن به فروش برسد. در این روش قیمت پایه توسط فروشنده اعلام می‌شود و سپس با تایید کارشناس، خریداران قیمت نهایی را اعلام می‌کنند.

باید به این نکته توجه کرد که مزایده روشی است که قیمت و تشریفات قانونی و رعایت سازوکارهای حقوقی در اجرای آن بسیار مهم است. بنابراین مزایدهای که ساختار قانونی را رعایت نکند، از ارزش حقوقی و وجاهت قانونی برخوردار نیست.

همچنین برخی از شرکت‌ها نیز که در معرض ورشکستگی قرار دارند، برای پرداخت بدهی‌های خود معمولا از روش مزایده اموال استفاده می‌کنند. انجام مزایده برای پرداخت مهریه زوجه نیز یکی دیگر از کاربردهای مزایده است. البته انجام این کار مستلزم حکم دادگاه و مراجع قضایی است

 

تعیین برنده مزایده خودرو دولتی

اعلام قیمت پیشنهادی به صورت حضوری یا غیر حضوری است. در مزایدات خودرو  به صورت حضوری، اعلام قیمت‌ها شفاهی هستند تا در یک بازه زمانی به کسی که بالاترین قیمت را پیشنهاد می‌دهد، خودرو واگذار شود. در مزایده غیر حضوری قیمت پیشنهادی در پاکت‌های مخصوص گذاشته می‌شوند و برای مزایده گذار ارسال می‌شود. اگر جزو افراد خوش شانس باشید و قیمت پیشنهادی شما مورد تایید مزایده گذار واقع شود، برنده مزایده معرفی خواهید شد. در یک مدت زمان تعیین شده باید مابقی مبلغ خودرو را واریز کرده تا خودرو به شما تحویل داده شود. در صورت ‌عدم همکاری، خودرو به نفر دوم واگذار می‌شود و همچنین مبلغ پرداختی اولیه به عنوان تضمین به شما بازگردانده نمی‌شود. پس از تکمیل پرداخت، سند قطعی به نام شما صادر می‌شود و پس از آن می‌توانید از خودرو استفاده کرده و یا آن را به فروش برسانید.

شرکت در مزایده دولتی خودرو

شرکت در مزایده دولتی خودرو

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

مزایده خودرو دولتی چکونه برگزار میشود

اعلام عمومی مزایده: نهاد یا سازمان دولتی که مالک خودروهاست، مزایده را از طریق رسانه‌های عمومی مثل وب‌سایت‌های رسمی یا سایر رسانه‌های معتبر یا ازطریق تابلو اعلانات و بیلبورد های تبلیغاتی اعلام می‌کند. این اطلاعیه‌ها شامل اطلاعاتی درباره نوع، مدل، شرایط و وضعیت خودروها، زمان و مکان بازدید و تاریخ برگزاری مزایده هستند.

 

شرایط شرکت در مزایده: مالک خودرو معمولا شرایطی برای شرکت در مزایده‌ها تعیین می‌کند. این شرایط می‌تواند شامل پرداخت ودیعه، پذیرش شرایط فروش، و امضای تعهدنامه‌ها باشد.

 

بازدید از خودروها: قبل از برگزاری مزایده، مالکان خودرو زمانی را برای بازدید خریداران از خودروها تعیین می‌کنند تا متقاضیان بتوانند از نزدیک وضعیت خودروها را بررسی کنند.

 

برگزاری مزایده: در روزی که برای برگزاری مزایده مقرر شده خریداران به صورت حضوری یا آنلاین قیمت های پیشنهادی خودرا ارائه می دهند و بالاترین قیمت پیشنهادی برنده مزایده می شود.

 

تسویه و انتقال مالکیت: برنده مزایده موظف است طی بازه زمانی مشخص بقیه وجه را تسویه کند. پس از تسویه کامل، مراحل انتقال سند مالکیت به نام خریدار جدید انجام می‌شود.

 

تحویل خودرو: پس از تکمیل مراحل پرداخت و انتقال مالکیت، خودرو به خریدار تحویل داده می‌شود.

نحوه شرکت در مزایده خودروهای دولتی

نحوه شرکت در مزایده خودروهای دولتی

جهت نمایش روزانه مزایدات  از طریق لینک های زیر اپلیکیشن مزایده خودرو را نصب کنید

جهت نصب اپلیکیش مزایده خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید

  

مدارک های ثبت نام در مزایده خودرو دولتی:

*دارا بودن سن قانونی(بالای ۱۸ سال)

*ارائه کارت ملی به همراه اطلاعات شخصی معتبر

*پرداخت وجه تضمین که عموماً ۱۰ درصد از قیمت پایه در نظر گرفته شده برای خودروی مورد نظر است.

 

چگونه از اگهی مزایده با خبر شویم؟

سایت و اپلیکیشن مزایده خودرو این فرصت را برای شما فراهم کرده روزانه بروز ترین اگهی ها را به اشتراک میگذارد و در قسمت توضیحات اگهی به صورت کامل شرایط و ساعات جلسات و مشخصات خودرو از صفر تا صد به صورت کامل توضیح داده شده و سایت مزایده خودرو چت پشتیبانی 24 ساعت دارد برای راهنمایی از ثبت نام مزایده خودرو به صورت کامل جوابگو مشترکین سایت است

نصب اپلیکیشن مزایده خودرو